inDIGITAL – Direcció de Màrqueting i Vendes Digital (ESADE)

FES Olot 01/06/17
24 hores

Podeu sol·licitar l’admissió en aquest enllaç.

 

InDIGITAL respon a les necessitats actuals de moltes organitzacions d’adequar les estratègies de venda i comunicació al canvi d’època que estem vivint. Un canvi que ens ofereix moltes oportunitats noves si sabem aprofitar-les i estem capacitats per fer-ho.
El programa inDIGITAL, dissenyat per aconseguir el màxim retorn del temps invertit, ofereix una formació de 360º sobre el màrqueting digital i constitueix un punt de trobada per reflexionar i compartir iniciatives en un ambient de networking. La seva metodologia innovadora permet als directius i als professionals adquirir en poc temps una visió estratègica i tàctica de l’entorn actual i liderar el canvi de model a les seves organitzacions, aportant valor i provocant un impacte immediat en els resultats.

Objectius:

L’objectiu del programa és capacitar els participants perquè esdevinguin directius integrals, amb uns coneixements profunds de l’ecosistema digital:

  • Aportant valor a les seves organitzacions en un entorn digitalitzat
  • Adquirint coneixements estratègics i tàctics en l’entorn digital associat al màrqueting, les vendes i la comunicació
  • Liderant amb èxit equips de màrqueting i vendes parcialment o totalment digitalitzats
  • Gestionant proveïdors digitals de manera òptima amb capacitat per poder escollir, controlar i exigir de manera eficient
  • Desenvolupant un pla de màrqueting digital per a les seves organitzacions

 

 

Comença:

Dijous 01 de juny de 2017 a les 09:00
fins Dijous 15 de juny de 2017 a les 18:30
Totes les dates

Lloc de realització:

FES Olot (edifici Can Monsà)

Durada:

24 hores

Preu:

matrícula general2580 €
membres ESADE Alumni2325 €

Límit per apuntar-se:

11 maig

Bonificable:

Reconeixement:

ESADE

Codi:

17012

Programa:

 

  • Quin impacte tenen els entorns digitals en la transformació dels models de comunicació i com adaptar les estratègies i els plans d‘acció de màrqueting a l’entorn digital.
  • La reputació digital, l’outbound marketing i l’eficiència de l’inbound marketing
  • Entorns web i mobile, posicionaments SEO i SEM. Pàgines responsives i d‘aterratge
  • Xarxes i mitjans socials
  • Oportunitats i models de negoci en el comerç electrònic
  • Analítica: control, seguiment i processos de millora en entorns digitals

 

METODOLOGIA

Intensa experiència formativa, estructurada a l’entorn de les àrees clau que configuren una estratègia de màrqueting digital de 360º. Eines i suport perquè cada participant construeixi el seu propi pla de màrqueting digital al llarg del programa.

 

PARTICIPANTS

  • Directius i professionals del màrqueting, les vendes i la comunicació d’organitzacions mitjanes, grans i multinacionals, que necessitin entendre el nou entorn per poder liderar els seus equips aportant valor a les seves organitzacions en aquesta nova realitat.
  • Executius de màrqueting que vulguin progressar cap a la direcció de màrqueting en organitzacions amb un enfocament digital.
  • Propietaris d’empreses o directors que vulguin impulsar el canvi a les seves organitzacions amb un lideratge basat en el coneixement.

 

PROFESSORAT

Pedro Armangué, pofessor del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE. Soci fundador i consultor de Way Away, empresa especialitzada en consultoria d’estratègia comercial.

Franc Carreras, col·laborador acadèmic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE. Fundador de SomosDigitales.

Víctor Magariño, professor de Màrqueting d’ESADE, expert en performance marketing i exdirector regional de Google a Espanya.

Correus de contacte:

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration