Saps quins són els documents i tràmits necessaris per obrir el teu negoci? (Emprenedors)

FES / 09/06/17
1 Sessions / 4 hores
12 places restants

Objectius:

FORMACIÓ PER A EMPRENEDORS

De la mà de diferents professionals i tècnics del consorci SIGMA (medi ambient i la salut pública de la ciutat d’Olot i la Garrotxa), Dinàmig (agència d’innovació i desenvolupament de la Garrotxa) i l’OAC (oficina d’atenció al ciutadà), coneixerem quins són els requisits pel que fa a documents, tràmits i gestions municipals que qualsevol emprenedor ha de saber i complir quan vol iniciar un negoci.

Comença:

Divendres 09 de juny de 2017 des de les 09:30 fins les 13:30

Lloc de realització:

Fundació d'Estudis Superiors d'Olot

Durada:

4 hores

Preu:

Gratuït

Límit per apuntar-se:

01 juny

Bonificable:

No

Codi:

17034

Programa:

  1. Tràmits inicials per donar d’alta un negoci: Hisenda i Seguretat Social
  2. Obligacions formals i fiscals del nou negoci
  3. Gestions relacionades amb la obertura: taxes, llicències d’obres, impostos relacionats, etc.
  4. Documentació a aportar i com realitzar els tràmits pertinents

 

___________

Consulteu el programa complet de sessions d’Emprenedoria 2017.

 

 

Professorat:

  • CARME JUANOLA PLANA

    Directora de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Olot.

  • EVA ORTIZ

    Cap d’Àrea de Permisos, Atenció al ciutadà i Suport als municipis del Consorci de Medi Ambient i Salut Pública de la Garrotxa (SIGMA).

  • PILI RIOL

    Tècnica d’emprenedoria de DinàmiG, agència d’innovació i desenvolupament de la Garrotxa

Correus de contacte:

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration