Atenció i comunicació al client

Antoni Bardera Trull
Fundació d'Estudis Superiors d'Olot 07/06/16
3 Sessions / 12

Objectius:

El curs ofereix pautes, tècniques i un codi de comportament per tractar el client amb la màxima efectivitat, correcció i persuasió. Tots aquests recursos també permeten treure més profit de qualsevol conversa, entrevista o activitat professional.

Comença:

Dimarts 07 de juny de 2016 a les 09:30
fins Dimarts 21 de juny de 2016 a les 13:30
Totes les dates

Lloc de realització:

FES Olot

Durada:

12

Preu:

120 €

Límit per apuntar-se:

03 juny

Bonificable:

Codi:

16010

Vols bonificar aquesta formació?

Si No

Programa:

  • Empresa i psicologia de la comunicació
    • Principis psicològics a tenir en compte a l’hora de tractar amb l’usuari
    • Flexibilitat mental i autocontrol: habilitats imprescindibles en el/la treballador/a d’avui
    • Com afecten la ràbia i la por en la productivitat
  • La comunicació verbal en l’àmbit laboral
    • Estructura profunda i estructura superficial del llenguatge
    • Els errors més habituals en l’atenció al client
    • Comunicació agressiva, submisa i assertiva
    • Tècniques de discussió
    • Tècniques de persuasió
    • La veu: ritme, to i timbre
  • La comunicació no-verbal a l’empresa
    • Les mirades
    • Els somriures
    • Les encaixades de mans
    • Les posicions corporals

Professorat:

  • Antoni Bardera Trull

    Professor de comunicació, habilitats personals i socials. Expert en PNL i programació neurolingüística

Correus de contacte:

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration