Atenció telefònica professional

Carles Martí Millán
FES Olot 19/04/17
2 Sessions / 8 hores
Només queda 1 plaça

Objectius:

Utilitzar el telèfon com un  instrument diferenciador i projector de la imatge corporativa. Potenciar l’ús professional del telefono com a suport a la gestió comercial i com  instrument de prospecció. Dotar-nos de recursos per atendre les queixes i reclamacions que rebem a través del telèfon. Saber minimitzar els perills de l’estrès i gestionar-lo.

Comença:

Dimecres 19 d'abril de 2017 a les 09:00
fins Dimecres 26 d'abril de 2017 a les 13:30
Totes les dates

Durada:

8 hores

Preu:

95 €

Límit per apuntar-se:

15 abril

Bonificable:

Codi:

17007

Vols bonificar aquesta formació?

Si No

Programa:

  • Atenció telefònica el 2017.  Refer esquemes. Actualitzar-nos als temps.
  • Conscienciar-nos del perill dels hàbits i les rutines.
  • No n’hi ha prou amb contestar.
  • Recepció, transmissió i control de trucades.
  • Mitjans tècnics i de suport – ergonomia
  • La gestió telefònica com a instrument diferenciador.
  • El telèfon com a transmissor de la imatge i filosofia de l’empresa.
  • Llenguatge positiu.
  • Vendre per telèfon.
  • Tractament de queixes i conflictes al telèfon.
  • Els perills de l’estrès.
  • Gestió emocional.
  • Conclusions i bibliografia.

Professorat:

  • Carles Martí Millán

    consultor i formador comercial, fundador de MT Artesania en Formació.

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration