Com fer més visible la meva empresa turística rural a través de les xarxes socials (PATT)

FES Olot 12/11/19
1 Sessions / 4 hores

En aquest formació coneixerem i revisarem les darreres novetats a les xarxes socials i veurem com definir un pla estratègic a xarxes que permeti als assistents focalitzar-ne els esforços i disposar d’una pla d’acció definit que es fonamenta en els continguts del lloc web i de les xarxes socials, per tal d’assolir els objectius que es proposi.

Moltes empreses que s’han llançat a tenir presència en tots els canals digitals sense ser conscients que tots els esforços en màrqueting necessiten una avaluació i definició prèvia que els ajudi a assolir els objectius que els permetran créixer a internet.

Comença:

Dimarts 12 de novembre de 2019 des de les 09:50 fins les 14:00

Durada:

4 hores

Preu:

Gratuït

Límit per apuntar-se:

11 novembre

Bonificable:

No

Programa:

09:50 h – Inscripcions i lliurament de la documentació

10.00 h – Presentació de la Jornada – Sra. Núria Urgell, Turisme Garrotxa

10.10 h – Estratègia integrada de màrqueting i marc de treball, anàlisi SOSTAC

11.00 h – El viatge del client, la segmentació i la proposta de valor

11.30 h – Anàlisi del rol de les diferents xarxes socials

12.00 h – Pausa

12.10 h – Eines per planificar l’activitat a les xarxes socials

13.00 h – Creació d’un pla d’acció per a xarxes socials i seguiment

14.00 h – Cloenda de la Jornada

Totes les ponències aniran a càrrec de la Sra. Alba Espejo, formadora i consultora en Màrqueting Digital, graduada en Turisme.

Correus de contacte:

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration