Community manager

Marta Albet
FES Olot 20/01/20
10 Sessions / 50 hores

Curs organitzat per PIMEC i subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya amb el cofinançament del Fons Social Europeu. Formació prioritària per a treballadors en actiu.

Inscripcions aquí

Aprèn a gestionar de manera eficient els perfils de les xarxes socials de la teva empresa. En molt poc temps les xarxes socials s’han convertit en un mitjà estratègic per les companyies, ja no només en el màrqueting, sinó també com a servei d’atenció al client, posicionament de la marca, recerca comercial, o relacions públiques. Aprendrem a desenvolupar estratègies eficients a les xarxes socials i veurem quina és més òptima per diferents negocis.

Continguts:

1. Social Media i Community Management
1.1. Xarxes socials i comunitats.
1.2. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.
1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
1.4. Com dinamitzar comunitats on line.
1.5. Com treballar continguts en social media.
2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
3. Facebook
3.1. Facebook. Característiques principals.
3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.
4. Twitter
4.1. Twitter. Característiques principals
4.2. Llenguatge específic de Twitter.
4.3. Com augmentar el número de followers.
5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
5.1. Pinterest, la plataforma visual.
5.2. Google+: Característiques principals.
5.3. LinkedIn. Característiques principals.
5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.
5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).
5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).
5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.
6. Eines del Community Manager
6.1. HootSuite i TweetDeck.
6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.
6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.
7. Mètriques i estratègies de Social Media
7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.
7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

Comença:

Dilluns 20 de gener de 2020 a les 09:00
fins Dimecres 19 de febrer de 2020 a les 14:00
Totes les dates

Durada:

50 hores

Preu:

Subvencionat

Límit per apuntar-se:

15 gener

Bonificable:

No

Codi:

20015

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration