Curs de Community manager

Marta Albet - Màster en Community Manager, 2014
FES Olot 26/02/18
50 hores

Curs organitzat per PIMEC i subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya amb el cofinançament del Fons Social Europeu. Formació prioritària per a treballadors en actiu.

Inscripcions aquí.

Objectius:

Coneix el treball del community manager i la seva funció estratègica a l’organització.

Comença:

Dilluns 26 de febrer de 2018 a les 16:00
fins Dilluns 16 d'abril de 2018 a les 20:00
Totes les dates

Lloc de realització:

Can Monsà - C/ Joan Pere Fontanella, 3 d'Olot

Durada:

50 hores

Preu:

Gratuït

Límit per apuntar-se:

23 febrer

Bonificable:

No

Programa:

1. Social Media i Community Management
1.1. Xarxes socials i comunitats.
1.2. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.
1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
1.4. Com dinamitzar comunitats on line.
1.5. Com treballar continguts en social media.
2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
3. Facebook
3.1. Facebook. Característiques principals.
3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.
4. Twitter
4.1. Twitter. Característiques principals
4.2. Llenguatge específic de Twitter.
4.3. Com augmentar el número de followers.
5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
5.1. Pinterest, la plataforma visual.
5.2. Google+: Característiques principals.
5.3. LinkedIn. Característiques principals.
5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.
5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).
5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).
5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.
6. Eines del Community Manager
6.1. HootSuite i TweetDeck.
6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.
6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.
7. Mètriques i estratègies de Social Media
7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.
7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

 

Consulta aquí tots els cursos de formació contínua a Olot

 

 

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration