Curs de Neuromàrqueting

FES Olot 16/04/18
30 hores

Curs organitzat per PIMEC i subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya amb el cofinançament del Fons Social Europeu. Formació prioritària per a treballadors en actiu.

Inscripcions aquí.

Objectius:

Augmenta la teva capacitat d’influir en els clients i establir relacions emocionals amb els mateixos.

Comença:

Dilluns 16 d'abril de 2018 a les 09:00
fins Dilluns 04 de juny de 2018 a les 13:30
Totes les dates

Lloc de realització:

Can Monsà - C/ Joan Pere Fontanella, 3 d'Olot

Durada:

30 hores

Preu:

Gratuït

Límit per apuntar-se:

13 abril

Bonificable:

No

Programa:

1. Introducció al neuromàrqueting
1.1. Inicis i historia del neuromàrqueting
1.2. Eines d’estudi del neuromàrqueting (eye tracking, electroencefalogrames,, ressonàncies magnètiques…)

2. El cervell comprador
2.1. La tríada cerebral
2.2. Neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors
2.3. Els sentits del cervell (atenció, percepció, audició, gust, atenció musical, memòria i aprenentatge)
2.3. Els tres passos del neuromàrqueting: Pain, claim i gain
2.4. Impactar al cervell primitiu
2.4.1. Captar l’atenció i sorprendre
2.4.2. Construir un bon discurs
2.4.3. Dissenyar i explicar històries
2.4.4. Dissenyar i explicar metàfores
2.4.5. Impactar en els Canals perceptius (visuals, auditius, cinestèsics…)
2.4.6. Rebatre objeccions

3. Anàlisi del client
3.1. Història del client
3.1. Rols dels compradors
3.3. Necessitats dels compradors
3.4. Mapa de necessitats dels compradors
3.5. Segmentació dels clients
4. Pràctica del neuromàrqueting
4.1. A les presentacions orals
4.2. A les presentacions i comunicació escrita
4.3. Als Canals digitals
4.4. A les entrevistes de feina
4.5. Als punts de venda

 

Consulta aquí tots els cursos de formació contínua a Olot

 

 

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration