El Mercat francès: fórmules d’accés a mercats madurs. La internacionalització a França amb Salons professionals regionals.

FES Olot 11/10/17
1 Sessions / 4.5 hores

Objectius:

L’objectiu d’aquesta formació és generar un marc per facilitar el posicionament i el creixement en espais de mercat i/o afinament de producte per garantir la seva consolidació en mercats madurs com el francès. També oferir rigorositat en el procés d’internacionalització per convertir els aprenentatges del nou mercat en avantatges competitius per a l’empresa catalana.

Comença:

Dimecres 11 d'octubre de 2017 des de les 09:00 fins les 13:30

Durada:

4.5 hores

Preu:

55 €

Límit per apuntar-se:

05 octubre

Bonificable:

Codi:

17015

Vols bonificar aquesta formació?

Si No

Programa:

Exposarem tant la composició i tipologies de salons professionals francesos, així com les fórmules de participació i els resultats i motivacions fruit de la seva participació.

 

Alguns dels usos principals dels salons Professionals regionals són:

  • El saló com a punt d’innovació i adaptació.
  • El saló com a punt de venda.
  • El saló francès com a test de mercat madur.
  • El saló com a ampliació de canals d’entrada i ampliació de xarxa distribuïdora del meu negoci

Professorat:

  • Alexandra Masó Llorente

    Llicenciada en Ciències Polítiques i en Investigació social i de mercat, postgraduada en Comunicació Pública per la Universitat de Girona.

  • Eva Mesa Devienne

    llicenciada en Traducció i interpretació Coordinadora Co-fundadora de Franstage. Dirigeix l’àrea de connexió de mercats i coordina l’equip d’assessorament per la introducció i la implantació d’empreses en el mercat francès i català.

Correus de contacte:

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration