Estratègia comercial en xarxes socials per empreses

Josep Albertí Pradera
Fundació d'Estudis Superiors d'Olot 24/05/16
1 Sessions / 7 h

Objectius:

Les xarxes socials són un dels elements que poden ajudar millor a les empreses a comunicar-se amb els seus clients i clients potencials. Cal, però, conèixer-les bé i fixar una estratègia.

En el seminari aprendrem a segmentar les xarxes i definirem  les principals accions a fer en les xarxes més conegudes.

Comença:

24 de maig de 2015, matí de 9 a 13.30 i tarda de 15 a 18 hores

Lloc de realització:

FES Olot

Durada:

7 h

Preu:

95 €

Límit per apuntar-se:

17 maig

Bonificable:

Codi:

16009

Vols bonificar aquesta formació?

Si No

Programa:

 

  • Què són i com funcionen les xarxes socials?
  • Com cal actuar des del punt de vista de l’empresa?
  • La importància del blog propi o de tercers: generar contingut de valor
  • Les principals xarxes B2C (business to consumer): Facebook, Twitter, Youtube …
  • Les principals xarxes B2B (business to business): LinkedIn, Viadeo, Nubelo, etc…
  • Com donar-se a conèixer: tot depèn de Google? Coneix altres formes de generar trànsit

 

En la part final del seminari es resoldran els casos i els dubtes específics dels participants.

Professorat:

  • Josep Albertí Pradera

    Bachelor of Science in Business Administration and Marketing, professor de màrqueting online, fundador del market place d’empreses Grera.

Correus de contacte:

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration