Estratègies de venda al món digital: tinc marketplace, i ara què?

ROSER GOULA COLLDECARRERA
Sessió virtual i presencial 30/06/21
1 Sessions / 4 hores

Ja no n’hi ha prou amb tenir un marketplace o una pàgina web. Cal que la gent la conegui, la trobi entre milions de webs i, per descomptat, que hi compri.

 

 

PROJECTE DE CAPACITACIÓ DIGITAL

Comença:

Dimecres 30 de juny de 2021 des de les 15:30 fins les 19:30

Lloc de realització:

Virtual (per Zoom) / Presencial (Can Monsà)

Durada:

4 hores

Preu:

10 €

Límit per apuntar-se:

23 juny

Bonificable:

Codi:

21064

Vols bonificar aquesta formació?

Si No

Programa:

Dedicarem la sessió a elaborar una bona estratègia de màrqueting digital per a petits negocis.

Analitzarem les estratègies i eines digitals que poden servir-te per comunicar i promocionar els teus productes o serveis a internet, amb l’objectiu d’aconseguir d’obtenir visites i/o vendes.

Parlarem de posicionament (SEO), publicitat online, estratègies d’emailing i influencers, entre d’altres, definint quines són les millors estratègies en cada cas i quins són els costos previstos.

Posarem en pràctica els coneixements de la sessió a través de casos pràctics i reals.

 

NOTA: Pels que seguireu la sessió de forma presencial des de la nostra seu, és aconsellable que porteu el vostre portàtil. Si no en disposeu us podeu posar en contacte amb nosaltres a fes@olot.cat.

Professorat:

  • ROSER GOULA COLLDECARRERA

    Llicenciada en Comunicació Audiovisual (UPF) i Màster en Estratègies de
    Marketing Digital de Turisme (CETT-UB).
    Cofundadora de Contingut i Continent, empresa especialitzada en màrqueting digital i continguts.

Correus de contacte:

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration