A les portes del 2019 el paradigma del màrqueting s’ha modificat per adaptar-se tant als hàbits de compra com al comportament dels consumidors.
Aquest taller aporta recursos pràctics fàcilment aplicables amb l’objectiu d’afrontar el difícil repte de les vendes amb professionalitat i garanties.
Comença:
Dimarts 29 de gener de 2019 a les 09:00fins Dimarts 05 de febrer de 2019 a les 13:30
Durada:
9 horesPreu:
98 € |
---|
Límit per apuntar-se:
24 generBonificable:
SíCodi:
19002Vols bonificar aquesta formació?
Si NoPrograma:
- Introducció al neuromàrqueting
- El cervell comprador
- Anàlisi del client
- El Mapam
- Impactar en els canals perceptius (visual – auditiu – cinestèsic)
- Tractament de les objeccions
- Les 3 passes: pain / claim / gain
- Adaptar el discurs
- Valor professional
- I després?
Consulteu el programa complet de Seminaris Empresarials 2019
L’import de la matrícula dels cursos és bonificable mitjançant la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (antiga Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo), sempre que es compti amb crèdit suficient. La FES pot gestionar sense cost addicional la bonificació a les empreses que ho sol·licitin. La sol·licitud s’ha de fer, com a mínim, 10 dies abans de l’inici del curs.
Professorat:
-
Carles Martí Millán
consultor i formador comercial, fundador de MT Artesania en Formació.
Correus de contacte:
- MARTA FIGUERAS BARNERA – mfigueras@olot.cat